Lidmaatschap Muziekvereniging UDI

Nieuwe leden zijn welkom

We verwelkomen nieuwe leden met open armen. Wil je een instrument leren spelen, ben je een herintreder of al ervaren? Iedereen is van harte welkom. Bespeel je een snaar- of strijkinstrument, neem dan gerust contact met ons op via udisecretaris@gmail.com om de mogelijkheden te bespreken.

Meespelen

Ben je al muzikant en heb je interesse om bij ons mee te spelen? Mail dan naar: udisecretaris@gmail.com. Je bent altijd welkom om een aantal keren op proef mee te komen spelen. Je kunt hiervoor een mail sturen naar: udisecretaris@gmail.com. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Per jaar Per kwartaal Per maand
Volwassenen (vanaf 18 jaar)  € 216  €  54  € 18
Volwassenen met eigen instrument  € 180  €  45  € 15
Student  € 168  €  42  € 14
Jeugd  €  102  €  25,50  €  8,50
Jeugd – 2de kind  €  76,80  € 19,20  €  6,40
Jeugd – 3de kind  € 51  € 12,75  €  4,25

Muzieklessen

Voor zowel kinderen als volwassen is het mogelijk om Proeflessen – (muziekvereniging-udi.nl) te volgen. Heb je hier interesse in? Stuur dan een e-mail naar udisecretaris@gmail.com o.v.v. proeflessen.

Lenen instrumenten
Als muziekvereniging hebben we een groot aantal hout- en koperblaasinstrumenten in eigen beheer waardoor we bij een lidmaatschap indien voorradig een instrument te leen aanbieden.

Nijmeegste vierdaagse