Proeflessen

Ervaar zelf hoe leuk muziek maken is!

Om zelf te ervaren of muziek maken iets voor jou of jouw kind is, biedt muziekvereniging UDI proeflessen aan. In 3 lessen leer je de grondbeginselen. Je leert noten lezen, je krijgt te maken met ritmes en voelt hoe het is om een instrument te bespelen.

Tijdens de proeflessen krijg je een instrument te leen. Deze mag je mee naar huis nemen, zodat je thuis goed kunt oefenen. Na 3 weken weet jij of muziek maken bij je past en kun je er geheel vrijblijvend voor kiezen om door te gaan of te stoppen. En welk instrument je kiest? Dat is aan jou. We hebben trompetten, trombones, saxofoons, klarinetten, fluiten en nog veel meer. Wil je liever drummen? Dan kan natuurlijk ook!

Muziekles

Proeflessen voor kinderen en jongvolwassenen

Om uit te proberen of jij of je kind muziek maken echt leuk vindt, biedt UDI de mogelijkheid aan om drie proeflessen te volgen voor slechts €15,-. Voor het aanmelden van de proeflessen kun je een mail sturen naar udisecretaris@gmail.com. Binnen enkele dagen nemen we contact met je op om de proeflessen in te plannen.

Proeflessen voor volwassenen

Volwassenen kunnen maximaal drie proeflessen van elk €10,- bij een willekeurige docent volgen. Na deze drie proeflessen bepaal je vrijblijvend of je doorgaat met de lessen. Indien je verder gaat wordt het reguliere tarief in rekening gebracht, ook indien je overgestapt naar een ander instrument of een andere docent. Voor het aanmelden van de proeflessen kun je een mail sturen naar udisecretaris@gmail.com. Binnen enkele dagen nemen we contact met je op om de proeflessen in te plannen.

Klik hier voor meer informatie over de muzieklessen.